Επιστροφές προϊόντων
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει κάποιο προϊόν που αγόρασε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 15 ημερών. Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας και να ενημερώσει σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε εντός 3 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του. Στη συνέχεια, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημά μας εντός 15 ημερών. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην εταιρία βαρύνουν τον πελάτη.
Βασικός όρος για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος είναι η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί με κανένα τρόπο και το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Για να υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής ενός προϊόντος, θα χρειαστεί επίσης η απόδειξη αγοράς του προϊόντος από το κατάστημά μας. Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή προϊόντων αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, αν έχουν χρησιμοποιηθεί, αν έχουν υποστεί φθορά ή αν έχει αποκολληθεί η ετικέτα τους. Αν το προϊόν που επιθυμεί να επιστρέψει ο πελάτης συνοδευόταν από κάποιο δώρο, θα πρέπει μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το εν λόγω δώρο. Διαφορετικά, θα αφαιρεθεί η τιμή του δώρου από το επιστρεφόμενο ποσό. Η επιστροφή των χρημάτων σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος υπό την προϋπόθεση ότι δεν παραβιάστηκαν οι παραπάνω όροι.
Αν κάποιος πελάτης κάνει κατάχρηση του δικαιώματός του να επιστρέφει προϊόντα, η KosmimataShop έχει δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή κάποιου προϊόντος ή ακόμη και να αρνηθεί την παροχή των υπηρεσιών της πλέον στον συγκεκριμένο πελάτη. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος κατά την παραλαβή της παραγγελίας του κι ενώπιον του εκπροσώπου της εταιρίας ταχυμεταφορών να ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος. Αν για κάποιο λόγο το προϊόν παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα ή έχει υποστεί κάποια φθορά, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει αμέσως μαζί μας για τη διευθέτηση του ζητήματος.
Η KosmimataShop δεν αναγνωρίζει παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος αν ο πελάτης καθυστερήσει άνω των 24 ωρών να επικοινωνήσει με το κατάστημα ώστε να ενημερώσει σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε.